... سـقـیـفـه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

این ور دزد ، آن ور دزد !

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۴۲ ب.ظ

این روزها، بیشتر اخبار و تحلیل هایی که بصورت روزمره در رسانه های این جناح و آن جناح، دیده می شود، خبر از رانت ها و فسادهای اقتصادی طرفین در زمان ریاست بر مسند اجرایی کشور است. این وسط، یک سری افراد، ساده لوحانه از شنیدن خبر رانت و فساد مالی یک طرف خوشحال می شود و نشانه ای بر صدق طرف خود ! می دانند و آن یکی هم هکذا !

در این میان، تنها چیزی که بخوبی چوب حراج خورده، کلی عشق انقلابی، شعار انقلابی و تفکر انقلابی برای بهتر زیستن و درست زیستن بود که از آن فقط چارچوب اخبار ساعت ۹ شب صداوسیمایی مانده و ژست های انقلابی و ما هستیم و چهار پنج تا راهپیمایی و مرگ بر آمریکایی و الخ !

در دولت عدالتخواه احمدی نژاد، مه آفریدها و خاوری ها هستند و در دولت امید و اعتدال روحانی، م م ها و امثالش ! فقط دعوا سر این است که بابک زنجانی محصول دولت شما بود و از دولت فلانی لوح تقدیر گرفته، یا نه ! در دولت شما رانت گرفته و امثالهم !

یعنی فرقی نمی کند اصولگرا باشی یا اصلاح طلب ! بالاخره یه سری آدم کله گنده شبه سیاسی و اقتصادی هست که باید شکشون سیر بشه و بتونن آینده اون تفکر سیاسی رو حداقل به لحاظ مالی تأمین کنند ! یعنی فساد ، یعنی دروغ ، یعنی تزویر . یعنی اینکه عدالتخواه با اعتدالگرا فرقی نمی کنند ! فوقش در چند سیاست خارجی و البته در روش اقتصادی ! ولی ..... ، درهرصورت ! هر دو گروه آدمای خودشونم دارن ! اونام بالاخره باید سر این سفره ای که پهن شده، حضور داشته باشند !

اعتماد مردم به هیچ دردی دیگر نمی خورد ! یعنی مسئله برای مردم هم حل شده هست ! عجیبه ! ولی واقعاً مردم هم پذیرفته اند !!! شاید مسئولین و مدیران هم از بین همین مردم بالا رفتند که این شده !

چه شد "از کجا آورده اید" اول انقلاب ؟! کجا رفت تفاوت "کاخ نشین و کوخ نشین" ؟! پس حکم "رشوه و ارتشا" چی شد ؟! قرار بود خوووووب کشوری بسازیم ! نمی گوییم نساختیم ! حداقل با همه دشمنی های دنیای اطرافمون و محدودیت ها، کارمون شاید بد نبود ! خوب صادر کردیم انقلابمان را ! ولی ..... حیف ! از داخل خودمون، داخل همین مردم، همین مسئولین غافل شدیم و رسیدیم به اینجایی که دیگر کسی از دزدی و رانت و دروغ تعجب نمی کند ! کسی از هزار میلیاردها بهتش نمی زند!

مصیبت ماجرا آنجاست که آن عده دلسوزی هم که کار می کنند و هستند، یا محبورند دفاع کنند (اصلاً هم کورکورانه همیشگی نیست ! ) و یا سکوت ... س ک و ت !

اصلاً برای چه اینها رو می گویم؟ چه گویم که ....

خدا حضرت امام رو بیامرزه و دعا بجان رهبر. همین /

نظرات (۲)

قبل این که برسم به خط یکی مونده به آخر، اون سوال رسید به ذهنم!
خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه...

تیتر پست رو که دیدم گفتم چه خوب؛ موضوع پست افزابش بی سابقه نرخ دزدی در جامعه است! که عجیب و به شدت دامن خانواده و اقوام و آشنایان مارو گرفته! :-|

آخرش به این نتیجه رسیدم که در حکومتی که چنین رقم هایی بالا و پایین بشه، دیگه دزدیده شدن دو تا ماشین و ضبط و کیف با کلـــــــــی مدارک و پول و .... چیز خاصی نیست!!!

اصن برادر من این میز به هیچکس وفا نکرده! برای رضای خدا کار کردن انقد سخته واقعا؟! :-/
پاسخ:
سخته ها ! :|
فک کنم سخته !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سقیفه دات بلاگ دات آی آر