... سـقـیـفـه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آقای قالیباف ، اســتــعــفــا بده !!!

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ب.ظ
اتفاقی دردآور و ناراحت کننده !
مرگ دو کارگر زن در آتش سوزی خیابان جمهوری .
حادثه ای که در رأس اخبار رسانه های کشور با گزارش های تصویری و فیلم های گرفته شده افکار عمومی جامعه را به شدت تحت تأثیر قرار داد.

در اینکه باید دلیل این مشکلات بررسی شود و مسئولان که مسئولیت داشتند، توبیخ و سوال شوند، شکی نیست. این اتفاقات با هر دلیل و مدرکی، قابل گذشت نیست و در این شرایط خاص است که مردم نیازمند امداد نیروها و تجهیزات آتش نشانی هستند.

اما اتفاق عجیب تر ! موجی بود که رسانه های اصلاح طلب یا به قول خودشان اعتدال گرا ! (اعتدال هم مثل عدالت، آزادی بیان و الخ داره به بایگانی شعارهای ایران وارد میشه ! ) با دستمایه مصاحبه ها و صحبت های اعضا شورای شهری که خیلی وقت بود خبری از ایشان نبود (دقیقاً از زمان انتخاب شهردار به بعد ! ) و البته تحلیل های تحلیلگرهایی که اسم و رسم و نوع مطلبشون برای هر مخاطبی آشناست ! راه انداختند.

سوال پرسیدن و بررسی این مسئله در صحن شورای شهر، نه فقط حق ! که بلکه وظیفه نمایندگان شورای شهر است. ولی نماینده های عزیز ! سیاسی کردن هر ماجرایی هم وظیفه شماست ؟!!! اگر شهردار مثلاً همین آقای مسجدجامعی بود، نردبان باز می شد ؟!!!!



خنده دارتر اتفاقات دیگری است که در همین روزها هم پشت هم سوژه رسانه های اعتدال گرا شده است ! خودکشی در متروی گلبرگ، یکی دیگر از این اخبار ضد و نقیض است که روزنامه اعتماد آب و تاب خوبی به آن داده است ! والبته باز هم جای انتقاد از قالبیاف است ! این هم جای خوشحالی دارد که نقدی می کنند و از برای سوالی، پاسخی می خواهند ! ولی به نظرتان باز هم شخص قالیباف مسئول خودکشی یک نفر (فارغ از همه اتفاقات) در یکی از ایستگاه های متروی تهران است ؟!!!!

این بداخلاقی رسانه ای منحصر به اینها نیست !
وقتی پیاده گذر چهارراه ولیعصر در مدت زمان معقول و با کیفیت خوب به بهره برداری رسید، تیتر و بحث این رسانه ها چه بود ؟!!! عبور برخی از مردم از راه های درروی نرده ها در خیابان ! مقصر مطمئناً قالیباف است !

رهبر انقلاب در دیدار چند روز پیش خود با مجموعه شهرداری (والبته نمایندگان شورای شهر !!! ) مدیریت جهادی قالبیاف را در شهر تهران ارج نهادند و به خوبی و بصورت عملی تشکر و قدردانی مردم را از خدمات شهرداری (با تذکر به همه کاستی ها و مشکلات) نشان دادند.
چه عجیب که همین نمایندگان هم در جلسه بودند !

بیایید کمی هم با عینک اعتدال گرایان ! به موضوعات جامعه نگاه کنیم !

- مسمومیت بیش از ۵ شهروند پردیس >>> بالتبع ! وزیر نیرو استعفا دهد ! یا اصلاً نمایندگان مجلس، استیضاح و برکناری وزیر را پیگیری کنند !

- حمله و شکار گوزن ایرانی در سرخه حصار >>> خب ! خانم ابتکار استعفا دهد !

- ۵ماه بلاتکلیفی استان خراسان رضوی از بی استانداری ! >>> وزیر کشور ....

و ...


پ ن : واکنش قالیباف به حادثه خیابان جمهوری >>>
پ ن
۲ : همین مطلب ! پیامک شده در شبکه افسران

نظرات (۱۰)

سلام
ممنون از استدلال خوب و پرداخت خوب ترتون

بعله به قول شما اگر عینک اصلاح طلبی و حتی اعتدال گرایی بزنیم باید هر روز شاهد استعفای جمع کثیری از دلسوختگان اوضاع کشور باشیم! چه کنیم که دیوار ما ظاهرا از همه کوتاهتر است! بگذارید افترا ببندند و داد دلسوزی سر دهند، ما همچنان نگاهمان به افق نگاه رهبر دوخته شده...
  • هم‌قدم راوی
  • سلام. داشتم می‌رفتم جایی می‌خواستم با اتوبوس برم؛ اما یهو تصمیمم عوض شد و با تاکسی رفتم! آخه این چه وضع‌شه؟! چرا آقای قالیباف کوتاهی می‌کنه؟! چرا من باید با تاکسی برم؟! اصلن چرا من باید تصمیممو عوض کنم؟! چرا قالیباف تکلیفش با خودش مشخص نیست که من چه تصمیمی می‌گیرم؟؟؟!!!!! چرا استعفا نمی‌ده؟؟؟؟؟!!!!
    (الان من یک اعتدال‌گرا شدم!!!!) 
    پاسخ:
    خیلی مستدل بود واللا !
    :|
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/30468
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

  • محمد پورکاوه
  • همینه دیگه!
    این جماعت آدم بشو هم نیستن! متاسفانه
    اتفاقا امروز از جلوی این ساختمونه رد شدم (همراه با باس البته!) یه فاتحه برای خانومه خوندم. کاشکی قالیباف یکم صبر می داد به این خانومه!!!!

    +ته متنتون داشت می رسید کار به جاهای باریک ها.. بعدیه وزیر!

    پاسخ:
    اتفاقاً منم رد شدم !
    ولی اصلاً یاد فاتحه خوندن نبودم !
    گفتم اووووووه !!!
    سلام
    تحلیل جالبی بود... این چند وقته بووق گرایان نظریات تاریخی بسیار نااااب و گهرباری به تاریخ افزودند...احساس سفر در گذشته به آدم دست میده با احوالات اخیر...
    خدا بر هدایت همه بیفزاید...


    جناب آقای دکتر قالیباف
    دستور فرمایید من بعد، روی دستهای زن بیچاره ای که در طبقه پنجم به زحمت خودش رو نگه داشته و به مدت پنج دقیقه در انتظار پلکان نجات مقاومت میکنه، کف نپاشند تا دستاش لیز نشه و سر نخوره و نهایتا نمیره! 
    باور کنید جون آدمهای معمولی اندازه جون الیاس خان قالیباف ارزش داره، اندازه جون مهریار متولی ارزش داره 
    دکتر قالیباف عزیز 
    حداقل اگه استعفا نمیدی آتش نشانی و پرسنلش رو سر و سامون بده و فورا هم دوربین ها رو خبر کن تا از کار ارزشمندت گزارش تهیه کنن شاید به درد تبلیغات ریاست جمهوری آینده بخوره!! 
    راستی از تونل توحید چه خبر؟ 
    159 میلیارد تومن هزینه ساخت تونل توحید شد و کلی هزینه مانورهای انتخاباتی روی این پروژه، ولی کاش یه ذره هم خرج طراحی اصولی تونل میشد تا اون موتور سوارهایی که از دید شما جونشون اندازه جون پشه هم ارزش نداشت!! الان بالای سر زن و بچه هاشون بودن و توی این روزگار رفاه! میتونستن یه کف دست نون سنگک واسه زن و بچه شون ببرن. 
    جناب دمتر قالیباف! از این به بعد خواستی 159 میلیارد تومن از بودجه مردم رو صرف کارهای بزرگی مثل تونل سازی کنی حداقل فکر تهویه هوای تونل هم باش. 
    تعبیه نکردن تونل اشتباه اجرایی نبود، قصور در طراحی بود و این یعنی اشتباه سیستمی. سیستم مدیریتی شما بیشتر حول محور رویای ریاست جمهوری میگرده تا کار درست. 
    جناب قالیباف! هم خوشگلی هم بوری، حتما رئیس جمهوری!! شک نکن
    پاسخ:
    نوع نگاه فرق داره .
    کسی منکر مشکلات موجود در مسایلی که گفتین نیست. ولی کدوم مدیری در حجم مشابه عملکردی بهتر یا نه هم اندازه با قالیباف داشته ؟!!!
    اگر با عینک شما نگاه کنیم ، همه کلهم اجمعین باید استعفا دهند.
    ایشون نظرش این نبوده که همه استعفا بدن
    بلکه گفته بیشتر از این که آقای شهردار به فکر ریاست جمهوری و تبلیغاتش باشه به فکر اصلاح شهرداری باشه نه فقط در حوزه هایی که میشه روش تبلیغات کرد
    بلکه در همه زمینه ها از جمله آموزش پرسنل خدماتی مثل آتش نشانی
    سلام.وبلاگ خوبی دارید ولی در رابطه این پست اقای قالیباف مرد کار کنی است و در ضمن این اتفاق نباید باعث برکناری ایشان شود.بازم ممنونم
  • محسن عروجی
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    سقیفه دات بلاگ دات آی آر